mencari identiti tersendiri.

Sunday, September 25, 2011

TANGGUNGJAWAB...

saya harap tahun akhir ni akan berjalan lancar...banyak pahit getir yang terpaksa di lalui sepanjang  3 tahun yang berlalu..pernah rase nak give n n stop ...rasa marah ,rasa sedih dan macam rasa yang buatkan diri ini lebih matang dalam menghadapi hidup yang penuh cabaran... 

persoalan yang sering bermain di fikiran adalah mampukah saya menjadi seeorang jururawat yang ikhlas dalam memberikan service yang terbaik untuk pesakit...dapat membawa pesakit lebih dekat dengan ALLAH masa sakit ...bolehkah saya tidak merungut walaupun penat sekali pun...

semuanya membuatkan saya takut..kerana makin besar tanggungjawab yang perlu di pikul...nak tak nak jika di panjang umur akan menghadapinya dalam tempuh setahun akan datang... ya ALLAH mampukah diri ini menghadapinya.. ya ALLAH  berikan kekuatan untuk memikul tanggung jawab ini...jadikan setiap kebaikan yang ku lakukan adalah ibadah kepadamu ...untuk meraih redha..semoga saya  dan classmate ak dapt graduate dengan jaya..dan menjadi nurse yang lebih baik...





No comments:

Post a Comment